Керуючий партнер АО "Смирнов, Тарасевич та партнери" виступив на III Міжнародному форумі просування юридичних послуг з доповіддю на тему "Методика планування/бюджетування маркетингу в юридичній фірмі".
16-17 грудня 2015 року, в готелі Premier Palace Hotel (м.Київ) відбувся III Міжнародний форум просування юридичних послуг, організований всеукраїнським виданням "Юридична практика", в якому, в якості доповідача, взяв участь керуючий партнер Адвокатського об'єднання "Смирнов, Тарасевич та партнери" Євген Смирнов.
Серед учасників Форуму були представники провідних юридичних фірм України, крім того, на форумі були присутні юристи відомих іноземних юридичних компаній. Про стан ринку юридичних послуг в країнах середньої Азії розповідала Санія Перзадаева - керуючий партнер юридичної фірми "Колібрі Казахстан", LLM. Участь у Форумі взяли представники юридичних компаній Великобританії - Ендрю Вебстер-Данн, керівник напрямку з реклами та спонсорства International Bar Association і Джонатан Белл, директор з розвитку бізнесу International Legal Division, Globe Business Media Group / Lexology. Валерій Папакуль, партнер адвокатського бюро «Степановський, Папакуль та Партнери», представляв Республіку Білорусь.
У рамках першого дня заходу відбулося чотири сесії, в ході яких були розглянуті наступні теми: тенденції та прогнози розвитку і просування юридичного бізнесу, залучення та утримання клієнта, важливість репутації в юридичному бізнесі. Крім того, іноземні гості та представники українських юридичних компаній поділилися своїм досвідом у питаннях виходу на міжнародні ринки Австрії, Німеччини, Польщі, Росії, Казахстану.
Другий день IІІ Міжнародного форуму просування юридичних послуг почався з сесії на тему «Бюджетування маркетингу в юридичних фірмах». Євген Смирнов виступав з доповіддю, в якій розповідав про існуючу практику підходу до планування/бюджетування маркетингу в АО "Смирнов, Тарасевич і партнери".
У своєму виступі Євген Смирнов розповів, що планування/бюджетування маркетингу нерозривно пов'язане з планом стратегічного розвитку. За допомогою підготовленого відеоряду, керуючий партнер адвокатського об'єднання "Смирнов, Тарасевич та партнери" поділився з учасниками прикладом складання плану бюджетування маркетингу, який рекомендував використовувати в роботі юридичних компаній.
Євген Смирнов розповів про існуючі принципи побудови плану і методику його реалізації. Так само, керуючий партнер АО "Смирнов, Тарасевич та партнери" повідомив, що в його об'єднанні витрати на маркетинг відносять до розряду інвестицій (5% від доходів фірми) і вони є частиною захищених видатків, поряд з фондом оплати праці.
http://pravo.ua/news.php?id=0051589
Крім того, в рамках вищевказаної сесії своїм досвідом у сфері стратегічного планування та бюджетування маркетингу поділилися Світлана Лазаренко, виконавчий директор юридичної фірми GOLAW, Тетяна Бенько, представник консалтингової компанії Legal Marketing Solutions і Санія Перзадаева, що представляла юридичну фірму «Колібрі Казахстан», LLM.
У другий день IІІ Міжнародного форуму просування юридичних послуг відбулися три сесії: «Success stories», «Участь у заходах і нетворкінг», «Комунікації: інтернет і діджитал-інструменти, контент і канали просування». Учасники Форуму розповідали про нестандартні рішення для розвитку різних напрямків юридичного бізнесу.
Автор: Смирнов Євген ВіталійовичТеги: юридичний бізнес юридичний форум Смирнов маркетинг Юридична фірма Юридична компанія