Євген Смирнов, Сергій Тарасевич, Микола Охрименко взяли участь у тренінгу "Ефективні комунікації з клієнтом".
Партнери Адвокатського об'єднання взяли участь у тренінгу "Ефективні комунікації з клієнтом".
26.11.2013 року в м. Дніпропетровську пройшов тренінг на тему "Ефективні комунікації з клієнтом". Ведучим проведеного тренінгу виступила бізнес-тренер Світлана Нікітіна, яка має багаторічний досвід в організації та проведенні тренінгів.
Під час тренінгу були обговорені наступні питання: як правильно формулювати мету переговорів; як визначити успішність переговорів; за якими критеріями можна скласти своє враження про клієнта; стратегії ведення переговорів, в яких ситуаціях вони працюють ефективно, чи існує однозначно виграшна стратегія.
Дискусія на задану тему почалася з розмежування понять "переговори" і "спілкування". Далі в процесі бізнес-тренінгу, учасники мали змогу оцінити невербальні сигнали нещирості (поза, жести, міміка), на які варто звертати увагу при веденні переговорів. Виявлені невербальні сигнали допоможуть краще зрозуміти і дізнатися наміри клієнта. Далі тренер розкрила поняття "мета-мова". Це поняття відноситься до неусвідомлених виразів, фраз, слів опонента, які виявляють щирість або хибність вимовлених слів. В ході тренінгу було дано приблизний перелік фраз, що відносяться до поняття "мета-мова".
В ході проведення тренінгу тема про стратегії ведення переговорів викликала найбільший інтерес учасників, про що можуть свідчити численні запитання до тренера і активне обговорення. У ході дискусії були розглянуті можливі варіанти стратегій і їх результативність. Тренер звернула увагу учасників на важливість підготовки до переговорів: за даними деяких досліджень успіх переговорів залежить на 90% від того, наскільки до них були підготовлені учасники.
Автор: Охрименко Микола ІгоровичТеги: Смирнов Тарасевич Охрименко тренинг юридический бизнес Смирнов Тарасевич Охрименко юридичні послуги тренінг